آرشیو پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۲۹
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

شوخی سیاسی: روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود اظهارات اخیر احمدی نژاد مبنی بر اینکه از منتقدان خود قدردانی خواهد کرد را یک شوخی سیاسی عنوان کرد. اینکه اگر دولت مقداری بنزین به خبرنگاران بدهد بسیار ممنون خواهیم شد و جایزه به منتقدان پیشکش رئیس جمهور.

ادعای یک منبع اصولگرا: یک منبع آگاه در جریان اصولگرایان ادعا کرد جمعی از بدنه جریان دوم خرداد و اصلاح طلبان کمیته یی را تشکیل داده اند تا به شناسایی چهره های سرشناس و شاخص اصولگرا که قصد دارند در انتخابات مجلس هشتم شرکت کنند، بپردازند. این منبع آگاه مدعی شده مسوولیت این کمیته بر عهده یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس ششم است.

سوء استفاده از موقعیت لاریجانی: ایرنا گزارش داد، پس از استعفای علی لاریجانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، بعضی از گروه های سیاسی که خود را به جبهه اصولگرایی نزدیک معرفی می کنند، درصدد استفاده از نام علی لاریجانی در رقابت های سیاسی و استفاده از موقعیت او بر آمده اند. یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احزاب و گروه هایی که هیچ گستره فعالیتی ندارند، با نزدیک شدن به انتخابات سعی دارند خود را وسیع و مورد وثوق همگان نشان دهند. وی تاکید کرد این گروه امروز به دلیل آنکه نام «علی لاریجانی» مطرح شده است، می خواهد تحت این نام، تشکل خود را فراگیر و دارای مقبولیت نشان دهد.