آرشیو سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۶۲
سیاسی
۶

انتقاد ناطق نوری از ترویج خرافات

مشاور مقام معظم رهبری که در مراسم عزاداری و نوحه خوانی ویژه سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) سخنرانی می کرد، گفت: آنچه از مکتب رسول خدا، علمای شیعه و معتقدات استنباط می شود، این است که شیعه مبتنی بر منطق، عقل و استدلال است، همچنین غیر از نقل و قرآن و سنت، دیده می شود پای اعتقادات شیعه در استدلالات عقلی و نقلی استوار و عقل گرایی بر تفکر شیعه حاکم است.

علی اکبر ناطق نوری در ادامه با اشاره به خطرناک بودن ترویج خرافات یادآور شد: در سال های اخیر در کشور ما یکسری خرافات و موهومات در حال ترویج دیده می شود که بسیار خطرناک است و پشت این قضایا به احتمال قوی دست بیگانه در کار است.

وی در ادامه گفت: ادعاها و کارهایی به نام شیعه و محبان اهل بیت توسط شیادان هوسران دنیاپرست حقه باز صورت می گیرد که دشمنان شیعه را جری تر می کند.

وی افزود: توصیه می کنم به ویژه زنان، به نام اسلام، شیعه و امام زمان (عج)، گول این شیادها را نخورند چرا که هر کس نمی تواند ادعای ارتباط و دیدار امام زمان(عج) را داشته باشد و این مسائل جز خرافات و دکانداری افراد پست چیز دیگری نیست.

به گزارش ایسنا ناطق نوری ادامه داد: افرادی که در ارتباط با اینگونه مسائل دستگیر می شوند، اعترافاتی تکان دهنده، شرم آور و آکنده از فساد دارند.