آرشیو چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۲۸
شهرستان ها
۶

فرماندار بوکان: از زمان فعالیت دولت نهم چهره بوکان متحول شده است

فرماندار بوکان در جمع مردم شهر سیمینه با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات دولت در شهرستان بوکان گفت: به برکت خدمات دولت تمامی روستاهای شهرستان بوکان از نعمت برق برخوردارند، 89 درصد جمعیت روستایی بوکان از آب سالم آشامیدنی بهره مند شده اند و در بیش از 80 درصد روستاها نیز مردم از خدمات مخابرات استفاده می کنند.

حسن عباسی با اشاره به روند رو به رشد توسعه صنعتی در شهرستان بوکان گفت: در حال حاضر کارخانه بزرگ سیمان سردار بوکان با ظرفیت 4 هزار تن روزانه در منطقه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرک صنعتی بوکان 25 طرح به بهره برداری رسیده است گفت: هم اکنون فضای 60 هکتاری شهرک صنعتی بوکان از واحدهای صنعتی پر شده و در حال توسعه شهرک صنعتی بوکان هستیم.

فرماندار بوکان همچنین 300 واحد روستایی، احداث 14 مدرسه در مناطق مختلف بوکان، تصویب 41 دستگاه اتوبوس، یکصد دستگاه ون برای توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری، ایجاد 5 میدان ورزشی در روستاهای بوکان را از جمله خدمات دولت به شهرستان بوکان عنوان کرد.

حسن عباسی در ادامه بهره برداری از سیلوی 70 هزار تنی بوکان را از آرزوهای مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: این سیلو در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجراست که با عنایت ویژه دولت برای ارائه احداث آن اعتبارات نامحدود در نظر گرفته شده است و بزودی بهر ه برداری از آن آغاز خواهد شد.

فرماندار بوکان 4 بانده کردن جاده بوکان میاندوآب، ایجاد سی تی اسکن در بیمارستان بوکان، توسعه بیمارستان بوکان را از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به بوکان عنوان کرد و گفت: این مصوبات بزودی محقق خواهد شد.