آرشیو یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۳۸۵۳
ایران زمین
۴

مهلت استفاده از تسهیلات ثبت نام دانشجویی تا 17 بهمن

گروه اجتماعی دانشجویانی که تمام یا بخشی از شهریه آنها از سوی نهادهایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می شود، تا 17 بهمن برای ثبت نام در ترم جدید مهلت دارند.

به گزارش فارس، قائم مقام دانشگاه پیام نور با بیان این مطلب گفت: دانشجویان خواستار استفاده از تسهیلات نهادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از 14 تا 17 بهمن ماه می توانند ثبت نام کنند در غیر این صورت باید شهریه ترم جدید دانشگاه را به طور کامل بپردازند.

«اصغر ابوالحسنی» افزود: کارمندان دانشگاه پیام نور، فرزندان اعضای هیات علمی پیام نور، ممتازان و قهرمانان ورزشی نیز برای ثبت نام باید از 14 تا 17 بهمن اقدام کنند. متقاضیان استفاده از وام شهریه هم باید در همین تاریخ ثبت نام کنند.

وی گفت: ثبت نام ترم جدید دانشگاه پیام نور فقط به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.ابوالحسنی همچنین از افتتاح فاز جدید ساختمان آموزشی مرکز برازجان پس از پنج سال خبر داد و گفت: این مرکز در سفر اخیر استانی رئیس جمهور افتتاح شد و از این پس رشته های موردنیاز این دانشگاه همچون کشاورزی و فنی مهندسی افزایش می یابد.