آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۱۴۸۱
بازار دیجیتال
۲۸

دستگاه های حضور و غیاب گران و ارزان قیمت پالیزافزار

بازار دیجیتال- مدل های PF-9000 و PTR50 به عنوان گران قیمت و ارزان قیمت ترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت پالیزافزار معرفی شدند.

طبق اعلام کارشناس فروش شرکت پالیزافزار، PF-9000 یک دستگاه حضورغیاب گران قیمت است با ویژگی هایی چون، تجهیز به اسکنر ثبت اثرانگشت اپتیک ضدخش، خازنی و الکتریکی، قابلیت تعریف 4500 اثرانگشت تا سقف پنج اثر برای هر نفر، قابلیت ثبت تردد به صورت اثرانگشتی به تنهایی، کارت و اثرانگشت و کارت به تنهایی، تجهیز به نرم افزار پایه تحت ویندوز، ظرفیت 15000 رکورد کارتزنی، تجهیز به UPS داخلی برای قطع برق تا 12 ساعت و....

این دستگاه با قیمت 715هزار تومان به فروش می رسد.

این شرکت مدل PTR50 را نیز از دستگاه های حضور و غیاب ارزان قیمت پالیزافزار معرفی کرد که یک دستگاه کارتخوان است.

PTR50 به نرم افزار پایه تحت ویندوز مجهز است و قابلیت ارتباط مستقیم با کامپیوتر، ثبت نامحدود تردد، استفاده از انواع بارکدهای استاندارد را دارد.

این دستگاه همچنین به یک صفحه نمایش و سیستم هشداردهنده ثبت کارت، 300 عدد کارت و 120 عدد بارکد مجهز است و با قیمت 220هزار تومان به فروش می رسد.

پالیزافزار همچنین دوربین ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد را یکی دیگر از محصولات پرفروش خود معرفی کرد که با قیمت یک صدهزار تومان به فروش می رسد.

این دوربین به آداپتور، کابل 20متری برای ارتباط بین دوربین و کامپیوتر، قابلیت ثبت تصاویر هنگام کارتزنی و ذخیره آن در بانک اطلاعاتی برای کنترل و مشاهده تصاویر مجهز است.