آرشیو چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۸۶
ورزش
۷

احتیاج باشگاه استقلال به کمک های مردمی

جامع نیوز - باشگاه استقلال برخلاف تمام وعده های داده شده نه تنها هیچ درآمدزایی و فعالیت اقتصادی را آغاز نکرد بلکه تنها چشم انتظار کمک های مسوولان و مردم نشست.

در حالی که علی فتح ا... زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای مدیریت خود قول داده بود که منابع مالی گسترده ای را برای باشگاه تامین می کند، نه تنها این کار از جانب وی انجام نشد بلکه تنها شاهد دست روی دست گذاشتن مدیر عامل بودیم.

خسرو دانشجو، رییس هیات مدیره و سخنگوی شورای شهر و محمدسعید نفریه، عضو هیات مدیره و مشاور فنی عمرانی رییس سازمان ورزش دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند که علی فتح ا... زاده برای جذب کمک های مالی از موسسات و سازمان های گوناگون فقط به این دو تن امیدوار است و البته تاکنون کمک های مالی فراوانی از سوی این دو تن به باشگاه رسیده است اما باشگاه هیچ گاه سعی نکرده است که برای بی نیازی از کمک دیگران شروع به فعالیت اقتصادی کنند.

جالب است بدانید قرار بود فتح ا...زاده 60درصد از مبلغ قرارداد استقلالی ها را تا 26 اسفندماه 86 پرداخت کند، اما با وجود دریافت کمک های مردمی، مبلغ قرارداد تنها به 6 یا 7 نفر از بازیکنان پرداخت شد.

در حالی که این مبلغ به بسیاری از بازیکنان پرداخت نشده، مدیرعامل باشگاه برای دنبال کردن کارهای تحصیلی خود راهی باکو شد و بازیکنانی که قرار بود 26 اسفندماه پول دریافت کنند با غیبت مدیرعامل و پرداخت نشدن پول خود مواجه شدند.