آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۹۹
خبر
۸

فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان عالی رتبه ارتش:ارتش باید همواره آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کند

در آستانه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان عالی رتبه ارتش ظهر چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار کردند.

حضرت آیت ا... خامنه ای در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به همه ارتشیان و خانواده های آنان، به روحیه «دین باوری» و «ایمان و توکل به خدا» در مجموعه ارتش اشاره و تصریح کردند: وظیفه نیروهای مسلح، دفاع همه جانبه از کشور است و ارتش باید همواره آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

فرمانده کل قوا ظرفیت ارتش را در نوآوری و ابتکار، ظرفیتی بالاو در عین حال قابل افزایش ارزیابی و تصریح کردند: ارتش با اتکا به توان علمی خود توانسته است بسیاری از نیازهای خود را بر طرف کند و امروز این توانایی مورد تحسین ناظران قرار گرفته است.

در آغاز این دیدار امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از پیشرفت و افزایش توان بازدارندگی ارتش ارائه کرد.

انتصاب امام جمعه خرم آباد از سوی مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی جناب آقای سید احمد میرعمادی را به سمت امام جمعه شهر خرم آباد و نمایندگی خود در استان لرستان منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس متن حکم حضرت آیت ا... خامنه ای به این شرح است.

جناب مستطاب حجه الاسلام آقای حاج سید احمد میرعمادی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجه الاسلام آقای حسینی میانجی پس از خدمات ارزنده در خرم آباد عازم مراجعت به شهر مقدس قم هستند، جنابعالی را به امامت جمعه شهر خرم آباد و نمایندگی خود در استان لرستان منصوب می کنم. ایمان صادقانه و پایمردی و دلاوری و وفاداری مردم آن شهر و استان از جمله صفات برجسته ای است که آن مرد رشید در دوران های گوناگون پس از انقلاب اسلامی و پیش از آن همواره بدان شناخته شده اند و جنابعالی که بحمدا... به زیور علم و عمل آراسته و مفتخر به انتساب به شجره طیبه سیادت هستید، به توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه خواهید توانست در میان آن مردم عزیز به ویژه جوانان، راهنمایی بصیر و دلسوز و مشاوری امین و صادق و معلمی دانا و مجرب باشید انشاء ا...

از خداوند متعال تاییدات الهی را برای جنابعالی و سعادت و بهروزی برای مردم لرستان مسالت می کنم.