آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۹۹
بازرگانی
۵

نمایشگاه توانمندی های ایران در سلیمانیه

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی های کشورمان با محوریت کرمانشاه در سلیمانیه عراق خبر داد.

کیوان کاشفی، با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه کلیه بنگاه های اقتصادی و کارخانجات تولیدی معتبر کشور شرکت خواهند کرد و سازمان توسعه تجارت محوریت برپایی آن را به استان کرمانشاه واگذار کرده است.

کاشفی افزود: سازمان توسعه تجارت 100 درصد هزینه های شرکت های حاضر در این نمایشگاه را می پردازد که این اتفاق بی سابقه است.

وی درباره زمان برپایی این نمایشگاه گفت: در سفر اخیر هیات اقتصادی تجاری اتاق بازرگانی کرمانشاه به سلیمانیه عراق موافقت اولیه استاندار کردستان عراق جهت برپایی این نمایشگاه را اخذ کردیم و زمان دقیق برپایی آن در سفر آتی برای عقد قرارداد با مسوولان عراقی مشخص می شود.

کاشفی افزود: ما دو زمان اواخر خرداد یا مهر ماه را جهت برپایی این نمایشگاه پیشنهاد داده ایم؛ البته اصرار ما برپایی نمایشگاه در خرداد ماه است و اگر موافقت طرف عراقی را جلب کنیم در این تاریخ بر گزار می شود.

کاشفی در پاسخ به این سوال که آیا این نمایشگاه در تخصص خاصی برپا می شود، گفت: نمایشگاه مورد نظر عمومی است و همه شرکت های معتبر می توانند در آن حضور یابند.

وی با بیان اینکه در حال تشکیل ستادهای مربوطه جهت برپایی این نمایشگاه هستیم، عنوان کرد: به محض مشخص شدن زمان دقیق برپایی نمایشگاه، فراخوان ها را ارسال و کار ثبت نام از شرکت ها را آغاز می کنیم.

کاشفی گفت: هدف ما برپایی قوی و با کیفیت این نمایشگاه است؛ زیرا مبنایی برای برپایی نمایشگاه در سایر نقاط کشور عراق خواهد بود.