آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۹۹
ورزش
۲۴

برگزاری کلاس مربیگری و داوری راگبی بانوان توسط گالیگر

کلاس مربیگری و داوری پیشرفته راگبی بانوان با حضور گالیگر، مدیر توسعه راگبی آسیا و امیل وارتازیان، نماینده فدراسیون آسیایی به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

زهرا ناطقی، نایب رییس بانوان فدراسیون بیس بال و راگبی در خصوص برگزاری این کلاس گفت: این کلاس با حضور 38نفر از مربیان و داوران راگبی خانم برجسته از سراسر کشورمان در حال برگزاری است که حضور پرشور این بانوان موجب برگزاری هر چه با کیفیت تر این کلاس ها توسط گالیگر مدرس بین المللی و مدیر توسعه راگبی آسیا شده است.

وی در ادامه گفت: گالیگر پس از بازدید از راگبی بانوان ایران قول مساعدت در زمینه حمایت فدراسیون آسیایی به منظور پیشرفت راگبی بانوان ایران را داد و خانم های راگبی باز ایرانی را در سطح خوبی از تیم های آسیایی دانست و نوید موفقیت تیم ملی راگبی بانوان را در سطح آسیایی و جهانی داد.

ناطقی گفت: یکی از برنامه های مدون فدراسیون در بخش بانوان، به کارگیری مربیان بین المللی به منظور بالابردن سطح کیفی تیم ملی راگبی بانوان می باشد تا با توجه به قول مساعد گالیگر درخصوص توانایی حضور تیم ملی راگبی بانوان در مسابقات المپیک کوانجوی چین این تیم بتواند با انجام مسابقاتی در سطح آسیا و کسب مقامات بالایکی از رشته های مدال آور برای کشورمان باشد.