آرشیو پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۹۹
بازار دیجیتال
۲۷

به رغم رکود در بازار لپ تاپ مدل های جدید روانه بازار شدند

بازار دیجیتال – با وجودی که بسیاری از فروشندگان لپ تاپ و نمایندگی های فروش از کسادی بازار خرید و فروش لپ تاپ و عدم عرضه مدل های جدید لپ تاپ به بازار خبر می دهند، شاهد عرضه مدل های جدیدی از لپ تاپ های برندهایی چون سونی، ایسر، DELL و... به بازار هستیم.

به نظر می رسد این شرکت ها برای پایان دادن به دوران رکود در بازار لپ تاپ در عرضه مدل های جدید به بازار پیش قدم شده اند.سونی یکی از برندهایی است که طی یک هفته اخیر لپ تاپ های جدیدی را روانه بازار کرده است. طبق اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش لپ تاپ های سونی مدل هایVGN-FZ28G، VGN-CR37G و VGN-CR35G از لپ تاپ های تازه وارد سونی در ایران هستند که طی یک هفته اخیر میهمان بازار لپ تاپ شده اند.

طبق اعلام این نمایندگی مدل VGN-FZ28G یک لپ تاپ جدید 7/2 کیلوگرمی است که به پردازنده CENTRINO CARE 2 DUO 2/40 GHZ، رم دو گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت 160 گیگابایت و کارت گرافیکی GEFORCE 8600 با ظرفیت 1023MB مجهز است.

تجهیز به BLU-RAY DISC، صفحه نمایش 4/15 اینچی از نوع WXGA، بلوتوث، مودم، پورت USB، دوربین و... از سایر ویژگی های این لپ تاپ است.

این نمایندگی همچنین مدل VGN-CR37G رایکی دیگر از لپ تاپ های تازه وارد سونی معرفی کرد که به پردازنده CENTRINO CORE 2 DUO 2/10 GHZ، رم دو گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت 250 گیگابایت و کارت گرافیکی ATI X2300 با ظرفیت 895MB مجهز است.

تجهیز به درایو DVD/RW، صفحه نمایش 1/14 اینچی از نوع WXGA، مودم، SD MEMORY، USB، بلوتوث و دوربین از سایر مشخصات این لپ تاپ 5/2 کیلوگرمی است.

ایران رهجو قیمت مدل VGN-CR37G را یک میلیون و 610هزار تومان اعلام کرد که با ضمانت سه ساله این شرکت به فروش می رسد.همچنین تجهیز به پردازنده CENTERINO CORE 2 DUO 2/1 GHZ، رم دو گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت 200 گیگابایت و کارت گرافیک ATI X2300 با ظرفیت 895 مگابایت برخی از ویژگی های مدل VGN-CR35G است.

این لپ تاپ همچنین به صفحه نمایش 1/14 اینچی از نوع WXGA، درایو DVD/RW، پورت USB، بلوتوث، دوربین و... مجهز است و با قیمت یک میلیون و 420هزار تومان به فروش می رسد.