آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
سیاست
۲

معاون اجرایی رئیس جمهور: خانه نشین های محفلی جرات دیدن اقتدار مردم را ندارند

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: ملت بزرگوار و صبور ایران امروز به دلیل وجود گوش شنوا و مسئولان خدمتگزار، فریادهای خاموش خود را از فراموشی، تبعیض ها و اشرافی گری و نخوت صاحب منصبان گذشته سر می دهند.

دکتر علی سعیدلو در آستانه سفر هیات دولت به استان همدان در گفت و گویی یادآور شد: نمایش عظیم اقتدار ملت در سفرهای استانی برای کسانی که سال های گذشته در منصب های بالای مدیریتی بریده از مردم برای مطامع خاصی تصمیم گیری کرده اند، ناخوشایند جلوه می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: آنهایی که در خانه های محفلی نشسته و درها را بر روی خودشان بسته و جرات ندارند اقتدار مردم و دولت را ببینند، آدرس های اشتباهی می دهند و با اهانت در مقابل مردم می ایستند.

وی افزود: آنان با ادعای دلسوزی برای نظام و مردم و در باطن از روی کینه و حسد علی رغم تایید این حرکت توفنده از طرف مقام معظم رهبری و بزرگان و فرهیختگان و آحاد مردم باز هم در روزنامه های زنجیره ای خودشان علیه این طرح بدیع و سنت حسنه احیا شده قلمفرسایی و حرافی های روشنفکرانه می کنند.

سعیدلو با اشاره به برخی تصمیمات محفلی، باندی و جناحی در رفتارها و صحنه اجرا در گذشته خاطرنشان کرد: امروز دولت نهم وارث برخی عقب ماندگی ها و توسعه نیافتگی ها است که با جراحی های لازم این قصور و کوتاهی ها ترمیم خواهد شد. انباشت معضلات قبلی و تحمیل سختی ها بر مردم، فضایی به وجود آورده بود که دولت توانسته است پس از سه سال تلاش صادقانه این فضای مسموم را از بین ببرد.

وی مهمترین چالش را ضدیت جریان های مخالف دولت با مردم عنوان کرد و افزود: این که امروز از اقدامات مردمی، عدالت محوری و فقرزدایی دولت انتقاد می شود، ناشی از اعتمادی است که بین مردم و مسئولان ایجاد شده است.

وی گفت: همان ها در منصب ها، بهترین فرصت های خدمتگزاری را با اعمال مدیریت های سلیقه ای، باندی و گروهی از بین بردند و مردم بزرگوار نیز در پاسخ به مدیریت بریده از مردم چندین بار جواب «نه» دادند و همین فرصت سوزان در پی انتقام از مردم هستند.