آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
داخلی
۵

سلام ایران

داروخانه:

حدود یک صد قلم دارو را وزارت بهداشت مجوز صادر کرده که داروخانه ها می توانند. بدون نسخه بفروشند. آیا برای این گونه داروها هم داروخانه ها مجازند حق فنی از مشتری بگیرند

یک شهروند

ترافیک جاده:

جاده ساوه از ابتدای جاده حصارک تا واوان به خاطر برف و سرما آسفالتش از بین رفته و چون ماشین های سنگین از این منطقه عبور می کنند، موجب ترافیک های سنگین می شود. از مسئولین درخواست رسیدگی داریم.

ثریایی

خط فردیس کرج:

مدتی است در خط اتوبوس فردیس کرج اتوبوس های نو، کرایه ها را افزایش داده و از مردم 300 تومان دریافت می کنند و در ابتدای خط ایستاده سوار می کنند، کسی هم بر کار آنها نظارت ندارد.

جعفرزاده

دوره گردها:

تقاضا داریم به وضعیت میدان شهید پاکدامن، منطقه 4 ناحیه 7 واقع در شمیران نو رسیدگی کنند. مردم از دست فروشندگان دوره گرد این منطقه در عذابند.

بابایی

حفاری خیابان:

خیابان نسترن واقع در جنت آباد جنوبی را مدتی است حفاری کرده اند و این موضوع مشکلاتی را جهت تردد مردم ایجاد کرده است. تقاضای رسیدگی داریم.

یک شهروند

جدول بندی:

ساکن اتوبان شهید محلاتی (آهنگ) روبه روی درب ورزشگاه هستیم. حدود 2 سال است برای جدول بندی و تعریض جوی های این منطقه مکاتبه می کنیم، نتیجه ای نگرفته ایم.

باقری

آسفالت:

از مردادماه سال 86 تماس گرفته ام تا آسفالت مقابل مدرسه ای را واقع در خیابان جشنواره کوچه امین ترمیم کنند اما تاکنون ترتیب اثری داده نشده است. تقاضای رسیدگی دارم.

مهدوی

چالوس:

از شهرداری چالوس تقاضا داریم همچون شهرهای همجوار نسبت به تعریض خیابان های این شهر اقدام نمایند.

کامبیز بزرگی

بهشت زهرا:

برای بهشت زهرا و فاتحه اهل قبور مراجعه کردم. متاسفانه بعضی از سرویس های داخلی بهشت زهرا برای جابه جایی مردم از هر نفر 2000 تومان می گرفتند.

یک شهروند

تلفن 141:

می خواستم خواهش کنم تلفن گویای 141 را که مربوط به مواصلات برون شهری است و فاصله بین جاده ها و راه ها را مشخص می کند به شهرستان ها هم بکشانند تا ما شهرستانی ها هم بتوانیم از این امکان استفاده کنیم. در حال حاضر ما در آمل امکان استفاده از چنین امکاناتی را نداریم.

خاکزاد

اتلاف آب:

از خیابان طالقانی، فرصت شمالی تماس می گیرم. ساختمانی در جوار خانه ما وجود دارد و حدود یک ماه است آب آن هدر می رود. بارها با امداد سازمان آب تماس گرفته ام کسی پاسخگو نبوده است.

حسینی