آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
حوادث
۲۲

فرمول 90 میلیون تومانی زن تبهکار

حمیده گودرزی

«زن جوان پس از دریافت 60 میلیون تومان پول نقد و یک خودروی گرانقیمت، فرمول تهیه مواد روانگردان را در اختیار ما گذاشت.»«امین خان» سردسته یکی از شبکه های بزرگ تهیه و توزیع مواد روانگردان در تهران، صبح دیروز هنگامی که در شعبه سوم دادسرای ناحیه 19 - مبارزه با جرایم پزشکی از سوی بازپرس «فتح اللهی مطلق» تحت بازجویی قرار گرفته بود با بیان این مطلب گفت: تا چند ماه قبل یک فروشگاه بزرگ لوازم خانگی داشتم.

از این راه نیز پول خوبی به دست می آوردم. اما هشت ماه قبل یکی از دوستانم به مغازه ام آمد و گفت کار پرسودتری سراغ دارد. من هم که دوست داشتم راه صدساله را یک شبه بروم، از او خواستم درباره کارش توضیح دهد. او هم زن جوانی به نام «شایسته» را معرفی کرد و گفت: «با فرمولی که این زن در اختیار دارد، می توانیم در کمترین زمان ممکن میلیاردر شویم.»

چند روز بعد با شایسته ملاقات کردیم. او در نخستین دیدارش گفت، پس از دریافت 60 میلیون تومان پول نقد و یک دستگاه خودروی 30 میلیون تومانی فرمول ساخت مواد روانگردان را در اختیار ما قرار می دهد. من هم شرط را پذیرفته و پس از تحویل پول و خودرو فرمول را از او گرفتم. مدتی بعد نیز همراه چند تن از دوستان خود، تولید مواد را آغاز کردیم.

در این مدت همدستانم به صورت شبانه روزی مواد تولید می کردند. من و چند تن دیگر نیز مسئول فروش و توزیع بودیم.برای آن که راز فعالیت مان هم فاش نشود، چندین بار محل آزمایشگاه و لابراتوارمان را تغییر دادیم.در این مدت میلیون ها تومان به دست آوردیم که هر یک چند دستگاه خودروی مدل بالاو آپارتمان های شیک در شمال تهران خریداری کردیم.

در ادامه جلسه، چهار متهم دیگر پرونده نیز جرایم خود را پذیرفته و با ابراز پشیمانی از بازپرس پرونده تقاضای تخفیف مجازات کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 19 نیز پنج متهم را با قرار قانونی روانه زندان کرد. هم اکنون تحقیقات پلیسی برای دستگیری فروشنده فرمول و سایر اعضای شبکه ادامه دارد.

راز فعالیت شبکه تولید و توزیع مواد روانگردان چند روز قبل به دنبال اعلام گزارش های مردمی به پلیس 110 فاش شد.ماموران پایگاه دوم اطلاعات مبارزه با مواد مخدر تهران در بازرسی مخفیگاه و لابراتوار متهمان، مقدار زیادی انواع مواد روانگردان کشف کردند.