آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
صفحه آخر
۲۴

همراه بانمایشگاه کتاب تهران

1663 ناشر در نمایشگاه امسال

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب در گفت و گو با ایسنا گفت: تاکنون حضور 1663 ناشر داخلی در چهار گروه در نمایشگاه قطعی شده است. به گفته وی، 116 ناشر در بخش آموزشی شرکت کرده اند که 104 غرفه مستقل و 15 نمایندگی هستند و سه ناشر نیز انصراف داده اند. بخش دانشگاهی در 299 غرفه خواهد بود که این بخش به دو بخش پزشکی و غیر پزشکی تقسیم می شود. در این بخش، 190 ناشر مستقل و 108 نمایندگی و یک مرکز آموزش عالی حضور دارند.

زمان بازدید از نمایشگاه

زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران توسط ستاد اجرایی این نمایشگاه اعلام شد. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه کتاب حمید قبادی معاون اجرایی نمایشگاه گفت: ساعت کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در این دوره از ساعت 10 صبح تا 8 شب خواهد بود. وی افزود: همچنین در ورودی اتوبوس های شهرستان ها در طول ایام برپایی نمایشگاه از ساعت 6‎/30 صبح به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد. قبادی تاکید کرد: همچنین نمایشگاه کتاب در ایام تعطیل یک ساعت زودتر (ساعت 9 صبح) آغاز به کار می کند و یک ساعت دیرتر (ساعت 21) به کار خود پایان می دهد.

استفاده از 2500 اتوبوس

شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور ارائه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب امسال بالغ بر 2500 دستگاه اتوبوس را برای دسترسی آسان تر مردم به مصلابه کار می گیرد. مدیرکل بهره برداری شرکت واحد با بیان این مطلب گفت: امسال خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی برای کاهش ترافیک و جابه جایی مردم به نمایشگاه کتاب در دو بخش داخل و خارج نمایشگاه صورت می گیرد.

فهرست کتاب های لاتین در سایت نمایشگاه

فهرست کتاب های لاتین برای دستیابی آسان بازدیدکنندگان روی سایت نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفت. در این سایت کلیه کتاب های عرضه شده در نمایشگاه، اسامی تمامی ناشران و کلیه اخبار و رویدادهای نمایشگاه کتاب قابل دسترسی است. نشانی این سایت www.tibf.ir است.

آنتن های تقویت کننده موبایل در مصلا

شرکت ارتباطات سیار در نمایشگاه کتاب تهران برای پوشش دهی به خطوط تلفن همراه در این مدت آنتن های تقویت کننده موبایل نصب می کند.