آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۲
سیاسی
۲

یک مقام آگاه در پاسخ به اظهارات وزیر سابق اقتصاد:تمامی گزارش های بازرسی ریاست جمهوری مستنداست

یک مقام آگاه با انتقاد از اظهارات وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی درباره بازرسی ویژه ریاست جمهوری، گفت: تمام گزارش های بازرسی که مربوط به حوزه مدیریتی آقای دانش جعفری بوده، مستند و به همراه مدارک کارشناسی برای او ارسال شده است.

وی در گفت وگو با خبرنگار «ایران» افزود: بازرسی ویژه در تمامی موارد، گزارش خود را حتی پیش از ارسال برای رئیس جمهوری، برای اطلاع وزیر ارائه کرده؛ اما در بیشتر این موارد آقای دانش جعفری با تاخیر و تعلل با قضایا برخورد می کرد.

این مقام آگاه تصریح کرد: وزارت اقتصاد با توجه به مستنداتی که به همراه پرونده های ارائه شده از سوی بازرسی ویژه ارسال می گردد، هیچ گاه خلاف آنچه که توسط کارشناسان گزارش شده بود، مطرح نکرده است که از آن جمله می توان به تخلفات در اموال تملیکی، برخی بانک ها و... اشاره کرد. وی در عین حال با تاکید بر سلامت شخص وزیر سابق اقتصاد، افزود: آقای دانش جعفری اعتقاد چندانی بر نظارت و بازرسی نداشت که اظهارات اخیر وی بیشتر از این روحیه او نشات می گیرد. وی با بیان این که در هر یک از پرونده های بازرسی، کارشناسان و مشاوران ساعت ها کار دقیق و مطالعات میدانی صورت می دهند، گفت: مسئول حوزه اقتصادی این واحد از نیروهای خبره و دارای سوابق طولانی در این رشته است که زیر سؤال بردن خدمات وی و ده ها کارشناس تحت مدیریت او جز فرافکنی نمی تواند باشد.