آرشیو پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۲
اجتماعی
۴

ابلاغ شیوه نامه اجرایی تجمیع پایان نامه ها به دانشگاه ها

گروه اجتماعی با توجه به اجباری شدن انتشار همه پایان نامه های دانشجویی در سایت پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی، شیوه نامه تجمیع پایان نامه های دانشجویی تدوین و هفته آینده به همه دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور ابلاغ می شود.

رئیس پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران، با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرایی تجمیع پایان نامه ها به دانشگاه ها گفت: با این شیوه نامه جدید فرمت مشخص پایان نامه تعریف و دانشگاه می تواند به طور آنلاین به سیستم متصل شود.

همچنین براساس این شیوه نامه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی وزارت علوم باید پس از فارغ التحصیلی دانشجویان خود نسبت به درج اطلاعات مربوط به پایان نامه در پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی اقدام کنند.

دکتر سیدامید فاطمی گفت: شرایط برای انتشار پایان نامه ها از زمان تصویب پروپزال در سایت پژوهشگاه فراهم است، اما در حال حاضر بیشترین تاکید بر انتشار پس از فارغ التحصیلی دانشجویان است.

وی اظهار داشت: پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی آمادگی لازم برای دریافت پایان نامه های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی سایر دستگاه های اجرایی را نیز دارد و سامانه مربوط به این امر نیز برای کل کشور طراحی شده، اما هم اکنون تجمیع پایان نامه های دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم اجباری است.