آرشیو پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۲
ماجرا
۱۴
پاسخ معمای پلیسی

مرگ مرموز

سرگرد علی اشتری به دلایل زیر منوچهر - دوست مقتول - و محمد - سرایدار - را به اتهام قتل پژمان بازداشت کرد.

1- منوچهر در بازجویی ها به سرگرد گفته بود داور ساعت پنج عصر سوت پایان بازی فوتبال را زده است، درحالی که بازی ساعت 4‎/45 دقیقه پایان یافته بود.

2- منوچهر در بازجویی ها درباره لباس مقتول گفته بود پژمان برای شنا با گرمکن به استخر رفته بود، اما مقتول شلوار لی و پیراهن آستین کوتاه به تن داشت.

3- سرایدار در بازجویی ها اعتراف کرد بر اثر تزریق مواد مخدر از بازوی چپ پژمان خون جاری شده بود، اما در صحنه قتل روی بازوی سمت راست مقتول آثار خون به چشم می خورد.

4- سرایدار در بازجویی مبلغ دقیق پول نقد و تراول چک های موجود در کیف پژمان - مقتول - را اعلام کرده بود، درحالی که هیچ کس نمی دانست پژمان چقدر پول همراه داشته است.

*اسامی خوانندگان معمای پلیسی

زهرا صالحی از تهران، محمدرضا مشتاق از اراک، شهرزاد تقسیمی از تهران، زهرا حلاجیان از رامسر، حمیدرضا حسین نژادی از بندر آستارا، مهری صالحی از تهران، سیروس اعلایی از چالوس، فرامرز عطری از قزوین، بهرام یگانه از رودسر، آریا پیمان نژاد از کیش، فاطمه مولوی از کرج، اختر امامی از اسلامشهر، آزاده عسگری از مشهد، بنفشه شریفی از مشهد، فائزه ملکی از تهران، فرشاد ملکی از تهران، مارینا خانی از نیشابور، سادات از تهران، طاهره نوروزی از همدان، حمیدرضا خوشرو از شیراز، مینا فولادی از تهران، کریم مشگینی از تبریز، مرتضی خانی از بهشهر، اکرم افشاری از تهران، علی باقری از تهران، داوود مختاری نژاد از کرج، سیمین بهاری از کرمان، پژمان ایمان وردی از شهرری، مژگان حسامی از تهران، علی درخشان راد از همدان، هوشنگ بختیاری از شهریار (شهرک اندیشه)، محمد زمان ستوده از گرگان، محمود حسامی کرمانی از کرج، محسن تافتاچی از ارومیه