آرشیو شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۸۱
اخبار ورزشی
۱۳

منچستریونایتد یا چلسی؟ جام قهرمانی به کدام تیم می رسد

هفته سی و هشتم (پایانی) رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلستان امروز با برگزاری 10 دیدار همزمان برگزار می شود که طی آن تیم قهرمان و تیم هایی که به دسته پایین تر رقابت ها سقوط می کنند، مشخص خواهند شد.

تیم های فوتبال منچستریونایتد و چلسی که پیش از این با راهیابی به مرحله پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رقابت سختی را برای تعیین قهرمان این دوره از رقابت ها آغاز کرده اند امروز هم در رقابت های لیگ برتر، در کمین ربودن جام قهرمانی از یکدیگر هستند.

منچستریونایتد امروز در حالی در ورزشگاه «جی جی جی بی» به مصاف ویگان اتلتیک می رود که پیروز نشدن در این دیدار می تواند تبعات سنگینی برای این تیم در بر داشته باشد. چرا که چلسی در همین روز در استمفورد بریج میزبان بولتون است و پیروزی در این دیدار، جام قهرمانی را به آبی پوشان خواهد رساند.

چلسی امیدوار است شاگردان استیو بروس در دیدار امروز، تیم منچستریونایتد را متوقف کنند. این در حالی است که پیروزی تیم های منچستریونایتد و چلسی، سرخپوشان اولدترافورد را به دلیل تفاضل گل بهتر به مقام قهرمانی می رساند.

در انتهای جدول نیز تیم های ریدینگ، بیرمنگام و دربی کانتی به ترتیب با 33، 32 و 31 امتیاز برای فرار از سقوط رقابت سخت و نزدیکی با هم دارند.

برنامه کامل هفته سی و هشتم رقابت های لیگ برتر به این شرح است:

شنبه 87.2.21

¤ بیرمنگام- بلکبرن

¤ دربی کانتی- ریدینگ

¤ اورتون - نیوکاسل

¤ میدلزبرو - منچسترسیتی

¤ پورتسموث- فولهام

¤ ساندرلند- آرسنال

¤ تاتنهام- لیورپول

¤ وستهام- آستون ویلا

¤ ویگان اتلتیک - منچستریونایتد

¤ چلسی- بولتون

جدول رده بندی:

1- منچستریونایتد 84 امتیاز (تفاضل گل 56+)، 2- چلسی 84 امتیاز (تفاضل گل 39+)، 3- آرسنال 80 امتیاز، 4- لیورپول 73 امتیاز و... .