آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۲۹
ورزش
۲۴

رفتار سپاهانی ها دور از رسم جوانمردی است

انتقاد شدید اللحن عنایت به ساکت

خبرگزاری مهر- رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اقدام محمدرضا ساکت در مورد رهگیری تلفن داور دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان را غیرقانونی خواند و گفت: در صورتی که ادعای مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ثابت نشود، باید از سمت خود کناره گیری کند.

مسعود عنایت افزود: مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگویی که با برنامه 90 انجام داد، رسما اعلام کرد پس از پایان مسابقه پرسپولیس- سپاهان تلفن سعید مظفری زاده را رهگیری کرده اند که طی آن از تماس وی با چند نفر از کارشناسان داوری در خصوص عملکردش باخبر شود، کار اشتباهی است؟ بیشتر داوران در پایان مسابقات خود سعی می کنند در گفت وگو با کارشناسان و داوران باتجربه از چند و چون کار خود باخبر شوند.

از ساکت شکایت کرده ایم

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای ما جای سوال است که باشگاه سپاهان یک باشگاه ورزشی است یا مرکز مخابرات که خودسرانه اقدام به رهگیری تلفن افراد می کند. باشگاه سپاهان با چه مجوزی تلفن سعید مظفری زاده را رهگیری کرده است. کمیته داوران برای روشن شدن این مسائل شکایت نامه ای را تنظیم و به دبیر کل فدراسیون فوتبال تقدیم کرده است تا از مرجع قضایی فدراسیون موضوع پیگیری شود.

این رسم جوانمردی نیست

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: رفتار سپاهانی ها پس از ناکامی در دست یابی به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دور از رسم جوانمردی دانست.

مگر زمانی که این باشگاه عنوان قهرمانی جام حذفی را در دو دوره گذشته از آن خود کرد، باشگاه های دیگر زحمات این تیم را زیر سوال بردند؟ آیا باشگاهی گفت داوری ها سفارشی و به سود سپاهان بوده است؟!

برای تیم سپاهان داور نمی گذاریم

وی در خاتمه تصریح کرد: در شرایطی که آقای ساکت یک داور را محکوم کرده که شرافت داوری را قربانی کرده است، نباید از داوران مقابل اتهاماتی که به آنها وارد آمده دفاع کنیم؟ اینکه آقای ساکت مدیر نمونه ورزشی شده است، نباید دلیلی باشد تا در مقابل اتهام ایشان از خود دفاع نکنیم، ما از خود دفاع می کنیم

و تا زمانی که از داوران عذرخواهی نکند، برای بازی های سپاهان داوری انتخاب نخواهیم کرد.