آرشیو سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۵۵۹
ورزش
۲۴

کارگاه آموزشی توسعه باشگاه ها و مدیریت در شیراز

خبرگزاری فارس- هیات کنفدراسیون فوتبال آسیا متشکل از «امتیاز رحمان» مسوول توسعه باشگاه ها و «بیپلاو گوتام» به همراهی خبیری مسوول هماهنگی طرح ویژن ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی توسعه باشگاه ها و مدیریت بازاریابی باشگاه های لیگ استان فارس وارد شیراز شد.

مدیران باشگاه های لیگ استان فارس در این کارگاه آموزشی روی مقررات باشگاه ها جهت فصل جدید رقابت ها و نیز شروع لیگ دسته اول استان در طرح ویژن پس از بحث و بررسی به توافق هایی رسیدند. از جمله این توافق ها حداقل مدرک مربیگری برای FPL مدرک B و برای دسته اول مدرک C بود.

سیدمحمد هادی آیت اللهی ریاست هیات فوتبال فارس و مولایی معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان تربیت بدنی فارس ضمن تشکر از حمایت های AFC در زمینه آموزش خواستار حمایت های بیشتر خصوصا در زمینه مالی شدند. مولایی همچنین بر حمایت سازمان تربیت بدنی از این طرح تاکید کرد.

در جلسه بعدازظهر 29 ژوئن (یکشنبه 9 تیرماه) مدیران باشگاها در کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی شرکت کرده و تجربیات و مشکلات خود را در زمینه بازاریابی با بیپلاو گوتام در میان گذاشتند و نمونه های مطالعاتی در بحث بازاریابی در آسیا را مشاهده کردند.