آرشیو چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۳
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

منتجب نیا و اوج «نجابت»؟!

رسول منتجب نیا که ظاهرا رسالت خود را تماما هتاکی به رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی تعریف کرده، روز گذشته با انتشار یادداشتی سرشار از دروغ و تهمت و افترا در روزنامه اعتماد ملی، دروغ پردازی های ماه های اخیر سایت ها و رسانه های ضد انقلاب علیه دکتر احمدی نژاد را مبنای توهین های خود به رئیس جمهور قرار داد و همسو با ضد انقلابیون مدعی شد:

«بین خواص شایع است که ]رئیس جمهور[ گاهی سر سفره خوراک، یک بشقاب و قاشق و چنگال را در جای خالی کنار گذاشته و اظهار می کنند این برای آقا امام زمان است.»(!)

این اصلاح طلب دروغ پرداز سپس با زیر سؤال کشیدن مبانی صریح اعتقادی شیعه در خصوص اصل «امامت» و اداره امور جهان ذیل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفداء) با بیان اینکه «بارها در اظهارات رئیس جمهور، معاونین، مشاورین و... این جمله فراوان به کار می رود که این دولت را امام زمان(عج) مدیریت یا اداره می فرماید»، به تمسخر دیدگاه های اصولی شیعیان پرداخت و البته نگفت که رئیس جمهور یا همکاران او چه زمانی گفته اند «این دولت را» امام زمان اداره می کند؟!

احتمالا آقای منتجب نیا که شایعات دروغ ضد انقلاب را مبنای توهین به رئیس جمهور قرار داده است، بر مبنای قاعده علوی «آنچه بر خود می پسندی بر دیگران نیز بپسند» نباید مخالف باشد که شایعات رایج در میان کسبه اطراف مسجد امام صادق(ع) میدان صادقیه در خصوص مسائل مالی و سوءاستفاده های اقتصادی وی و برخی منسوبینش مبنای اظهارنظر رسانه ای قرار گیرد؟

البته از روزنامه ای که در میان اعضای تحریریه اش، معتقدین به آزادی همجنس گرایی فعالیت ویژه دارند، بیش از این انتظار نمی رود که تحلیل های بی بنیان و اساس خود را بر شایعات دروغ ضد انقلاب بنا نماید و به خورد افکار عمومی بدهد.

برخی شواهد حاکی از آن است که انتشار این فحشنامه مقارن با عدم حضور حجت الاسلام مهدی کروبی در کشور، با هدف ضربه زدن به جریان معتدل اصلاح طلب، پس از موضعگیری اخیر دبیرکل حزب اعتماد ملی به منظور ایجاد تصویری افراطی و ساختارشکن از این جریان صورت پذیرفته است.

در عین حال، روز گذشته پس از درج این مقاله هتاکانه در روزنامه اعتماد ملی برخی منابع خبری از تذکر کتبی هیئت نظارت بر مطبوعات به این روزنامه و همچنین احتمال تعقیب مدیر مسئول آن خبر دادند.