آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۸۷
داخلی
۵

اولین جلسه کاری کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی

گروه سیاسی- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولین جلسه کاری کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس در گفت وگو با مهر اظهار داشت: هیات رئیسه از اعضای کمیسیون ویژه دعوت خواهد کرد تا امروز با حضور در جلسه ای کار کمیسیون را به طور رسمی آ غاز کنند.

عضو کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس افزود: در اولین جلسه اعضای هیات رئیسه کمیسیون انتخاب خواهند شد.باهنر یادآور شد: جزئیات این طرح هنوز به مجلس ارائه نشده و درخواست از دولت برای دریافت این جزئیات، اولین دستور از برنامه های کاری کمیسیون ویژه است.

* درخواست جزئیات طرح تحول اقتصادی

در همین حال یک عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی گفت: رئیس مجلس درخواست نمایندگان ملت برای دریافت جزئیات طرح تحول اقتصادی را به دولت اعلام کرده است. حمیدرضا کاتوزیان در پاسخ به این سؤال که چرا تاکنون جلسات کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی تشکیل نشده، اظهار داشت: از آنجا که انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون هنوز برگزار نشده، هیات رئیسه مجلس باید زمان برگزاری اولین جلسه را به اعضای کمیسیون اطلاع دهد تا پس از تشکیل اولین جلسه و انتخاب هیات رئیسه، کمیسیون رسما کار خود را آغاز کند.

* طرح تحول اقتصادی پدیده مهمی است که نمی توان درباره آن شتاب زده عمل کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول اقتصادی رئیس جمهور گفت: این طرح پدیده مهمی است که نمی توان درباره آن شتاب زده عمل کرد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایسنا افزود: طرح تحول اقتصادی رئیس جمهور یکی از مهمترین مسائل اقتصادی کشور طی 30 سال اخیر بوده است که باید در مرحله اجرا به درستی و با دقت عمل شود.

وی، طرح تحول اقتصادی دولت را تحول آفرین دانست و اظهارداشت: بدون تردید اجرای درست این برنامه نتایج بسیار مثبتی می تواند در پی داشته باشد.