آرشیو دوشنبه ۴‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۵
اخبار ورزشی
۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

¤ تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا که در فصل جاری نکونام و شجاعی را در اختیار دارد در دیداری دوستانه مقابل ویتسه آرنهایم هلند با چهار گل به برتری رسید. در این بازی خوان فران، یاروسلاپلاسیل، هکتور فونت رومرو و ژاویر گارسیا پورتیلو برای اوساسونا گلزنی کردند.در این بازی سیگاندا سرمربی تیم اوساسونا از ابتدا از وجود بازیکنان ایرانی خود استفاده کرد.نکونام تا دقیقه 77 در زمین حضور داشت و بعد جای خود را به پورتیلو داد. شجاعی نیز تا دقیقه 67 در ترکیب قرار داشت و جای خود را به هکتور فونت داد.

¤ تیم فوتبال آرسنال در چار چوب هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان در زمین فولهام شکست خورد.تیم فوتبال آرسنال که هفته گذشته مقابل وست بروم به برتری رسیده بود در این دیدار که در «کریون کاتیج» ورزشگاه خانگی فولهام برگزار شد با تک گل دقیقه 21 «هانگلاند» مقابل میزبان خود شکست خورد.آندرانیک تیموریان، ملی پوش ایرانی تیم فولهام، در دقیقه 81 این دیدار به جای دنی مورفی به زمین آمد و در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی با خطایی که بر روی ابوئه انجام داد، از داور کارت زرد دریافت کرد.

¤ خورخه والدیویا، هافبک شیلیایی تیم پالمیراس برزیل با قراردادی سنگین به ارزش 17 میلیون یورو به تیم العین امارات پیوست. این هافبک 26 ساله که به عنوان گران ترین بازیکن فصل جاری لیگ امارات به شمار می رود به مدت 4 سال با تیم العین قرارداد خواهد داشت. از این مبلغ 9 میلیون به باشگاه برزیلی و 8 میلیون یورو نیز به این بازیکن رسیده است. تیم العین قبل از این نیز با سیف محمد مهاجم ملی پوش تیم الشعب به عنوان گرانترین بازیکن اماراتی به توافق رسیده بود.

¤ خبرگزاری فرانسه دیروز خبر داد که آندری شوچنکو مهاجم اوکراینی چلسی در آستانه بازگشت به کالچو و تیم میلان قرار دارد.آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان هم در این باره گفت: آندری به خانه اش برمی گردد و من از این بابت بسیار خوشحالم، من با آندری 48 دقیقه صحبت کردم و توافقات بسیار خصوصی است. بین امروز و فردا آندری در میلان خواهد بود و کارش را به عنوان بازیکن میلان آغاز خواهد کرد.