آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۹
رسانه
۳

مستندهای قدیمی جنگ در شبکه 4

گروه رسانه: محمدرضا دزفولی با بیان این که در هفته دفاع مقدس هرروز یک مستند ویژه پخش کردیم گفت: امروز مستند «درد همسنگرم» از ساخته های اسدالله نیک نژاد از برنامه مستند ایران پخش می شود.

تهیه کننده مستند ایران با بیان این مطلب به ایسنا گفت: این مستند گفتگو با تعدادی از رزمندگان است که نقش مردم را در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان جنگ به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: در واقع این مستند مقایسه جبهه های جنگ با گوشه هایی از شهر تهران است البته عموما شمال شهر که بویی از جنگ و جبهه نبرده اند.

دزفولی با اشاره به این که این مستند بسیار تاثیر گذار است و وقتی در زمان جنگ برای اولین بار پخش شد تاثیر زیادی روی افکار عمومی گذاشت، اظهار کرد: عبدالله ضیغمی و غلامرضا خسروی به عنوان کارشناسان برنامه این مستند را تحلیل و بررسی می کنند.

وی با اشاره به این که احتمالاروز جمعه به دلیل ویژه برنامه های روز قدس و شلوغی کنداکتور برنامه نخواهیم داشت، گفت: در هفته آینده در یک برنامه به بررسی و کنکاش کلی در بخشی از مستندهایی که درباره جنگ و دفاع مقدس ساخته شده است، می پردازیم و کسانی که در طول هفته دفاع مقدس در برنامه ما حضور داشتند، در این برنامه نیز حضور می یابند و بحث های کلی تری را درباره جنگ تحمیلی و اتفاقاتی که در آن زمان افتاده است، بیان می کنند.