آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۶
سیاسی
۲

بادامچیان: دین را ابزار تبلیغات حزبی نکنیم

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در دومین اجلاس سراسری معاونین تبلیغات و روابط عمومی استان های این حزب گفت: باید مراقب باشیم دین را ابزار تبلیغات حزبی نکنیم.

اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این اجلاس اظهار کرد: سابقه حزب موتلفه اسلامی نشان داده این حزب همواره در خدمت اسلام و مردم بوده و هیچ گاه به دنبال پست و قدرت نبوده است. وی افزود: حزب موتلفه اسلامی به دلیل تلاش جمعی اعضای خود مورد توجه مسئولین و مردم قرار دارد و در دوره اخیر در سطح داخلی و خارجی از موقعیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه “تبلیغات هدفدار، دشمندار است” گفت: دشمن در راه تبلیغات هدفدار سنگ اندازی کرده و با ایجاد موانع و مشکلات به دنبال باز ماندن ما از هدف است که مسئولین تبلیغات باید با جدیت و پشتکار و با برنامه ریزی صحیح با حربه های تبلیغاتی دشمن مبارزه کرده و به وظایف خود عمل کنند.

وی به مسئولین تبلیغات و روابط عمومی استان های حزب موتلفه اسلامی توصیه کرد: تبلیغات باید خالصانه و خداپسندانه باشد و در این صورت حتما خداوند توفیق یاری همراه با پیروزی را نصیب می کند.

بادامچیان باتاکید به تفاوت تبلیغات سیاسی و دینی بیان داشت: تبلیغات سیاسی مسئله اش با تبلیغات دینی تفاوت های جدی دارد و باید مراقب بود دین را ابزار تبلیغ حزب نکنیم، بلکه حزب را در خدمت دین قرار دهیم. قائم مقام دبرکل حزب موتلفه افزود: کار تبلیغات تشکیلاتی باید کاری منظم و جمعی بوده و باید مشخص شود حزب به دنبال چه مفهومی از سیاست است و تبلیغات ما باید تبلیغات سیاسی اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: ضوابط و معیارهای تبلیغاتی در تبلیغات سیاسی اسلامی بسیار مهم است و هرگز در این راه نباید دروغ بگوییم که امروزه بسیاری از روزنامه ها برای منافع حزب خود به نشر اکاذیب و خبر دروغ می پردازند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تبلیغ سیاسی اسلامی کنیم باید نیت خالص، ضرورت منافع جهان اسلام و خدمت به مردم در راستای رسالت خداوند باشد که در این راه با جامع نگری می توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

وی درباره تبلیغات انتخاباتی گفت: تبلیغات انتخاباتی تفاوت های بسیاری با تبلیغات سیاسی دارد اما در راه انتخابات ریاست جمهوری باید به تبلیغات تشکیلاتی توجه ویژه و جدی داشت.