آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۶
سیاسی
۲

فرمانده نیروی دریایی سپاه: صنعت دفاعی کشور بسیار خوب کار کرده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صنعت دفاعی کشور با همکاری مراکز تحقیقاتی و نیروهای متعهد دانشگاهی بسیج شده اند تا از نظر نظامی کشور به خودکفایی برسد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه سردار مرتضی صفاری در بوشهرافزود:این امر باعث شده تا در زمینه تجهیزات نظامی پیشرفته و هوشمند به اندازه کافی هم بومی شود و هم فراوانی در آن ایجاد شود.

وی اظهارداشت:هم اینک در زمینه شناور، موشک، اژدرها و کل سلاحهایی که برای ضد هواپیما و بالگرد مورد نیاز است درصنعت دفاعی کشور تولید شده است. سردار صفاری یادآورشد: مااعتقاد داریم که نیروی دریایی نسبت به سایر نیروها دراین زمینه بیشتر کارکرده است و بیشتر تجهیزات را فراهم کرده است. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اینکه اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند نیروی دریایی به عنوان نخستین نیروی مقابله کننده باید پاسخ کوبنده بدهد تجهیزات و امکانات لازم را فراهم کرده است. وی گفت:روحیه ایمانی دریادلان سپاه حرف اول را می زند و آمادگی کامل برای فداکاری، مقابله و مبارزه با دشمن در نیروی دریایی سپاه فراهم است.