آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۶
شهرستان ها
۱۶

مدیر عامل آبفای خوزستان عنوان کرد: ضرورت تسریع در تکمیل تصفیه خانه طرح جامع آب خرمشهر

اهواز- خبرنگار رسالت:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از طرح های درازمدت و کوتاه مدت در دست اجرای این شرکت در شهرستان های خرمشهر و آبادان بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای این طرح ها را بررسی کرد.

محسن پویا در بازدید از طرح جامع تصفیه خانه آب خرمشهر بر لزوم تسریع در تکمیل تصفیه خانه طرح جامع آب این شهر تاکید کرد:

وی گفت: در راستای امکان خدمات رسانی بهینه به شهروندان و جلب رضایت آنان، تکمیل تصفیه خانه طرح جامع آب خرمشهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خوزستان افزود: تمامی امکانات لازم برای تکمیل هر چه سریع تر طرح جامع تصفیه خانه آب خرمشهر توسط آبفای استان به کار گرفته می شود.

طرح تصفیه خانه جامع آب خرمشهر با هدف تولید، تصفیه و تامین آب مورد نیاز شهر با ظرفیت 105 هزار متر مکعب در شبانه روز از ابتدای سال 84 آغاز شده و با تکمیل این طرح آب آشامیدنی جمعیتی بالغ بر 380 هزار نفر تا افق 25 ساله تامین خواهد شد.

همچنین در ادامه وی با حضور در محل طرح های عمرانی آب و فاضلاب در شهرستان آبادان از نزدیک در جریان روند اجرایی تصفیه خانه طرح جامع این شهر قرار گرفت و از روند اجرای فاضلاب در منطقه سده شهرستان آبادان نیز بازدید کرد.

طرح تصفیه خانه جامع آب آبادان برای افق 25 سال آینده با ظرفیت 180 هزار متر مکعب در شبانه روز، در فاز اول آن هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

با تکمیل و وارد مدار شدن این تصفیه خانه 600 هزار نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.