آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۶
صفحه آخر
۲۴

کمیته بررسی و اصلاح آیین نامه جشن سینمای ایران تشکیل شد

اعضای کمیته هفت نفره سیزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران با حضور نمایندگان معرفی شده از سوی کانون ها و انجمن های خانه سینما و روسای صنوف سینمایی انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد فرهاد توحیدی نایب رئیس هیئت مدیره خانه سینما و رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران که مدیریت و اجرای این جلسه را به عهده داشت، گفت: از امسال کمیته ای منتخب، نارسایی های آیین نامه این رویداد بزرگ را بررسی و اصلاحات مورد نیاز را اعمال می کند. محمدمهدی عسکرپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما نیز با اشاره به تنگناهای زمانی هیئت مدیره جدید در برگزاری جشن دوازدهم، از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در مورد این جشن گلایه و اشراف و انجام تحقیقات بیشتری را از سوی نظردهندگان در خصوص چگونگی حضور فیلم ها در داوری این جشن خواستار شد.

تارخ دبیر دوازدهمین جشن بزرگ سینمای ایران و سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما با اشاره به نواقص و نارسایی های آیین نامه جشن، یادآور شد: در زمان پذیرفتن این مسئولیت اشرافی به آیین نامه تدوین شده پیشین نداشتم و صرفا به دلیل محدودیت زمان ناگزیر به اجرای همان آیین نامه شدم و هنگام برگزاری به تدریج به نقایص آن پی بردم، به همین خاطر از هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما خواستم بلافاصله بعد از برگزاری جشن با تشکیل کمیته ای نسبت به بازنگری و اصلاح آیین نامه پرداخته شود.

در پایان این مراسم، پس از رای گیری کتبی، هفت نفر عضو کمیته بررسی و اصلاح آیین نامه جشن سینمای ایران به ترتیب آرا معرفی شدند: تورج منصوری، حسن حسن دوست، ابوالحسن داودی، عبدالله اسکندری، احمد امینی، کتایون شهابی و نظام الدین کیایی.