آرشیو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۹۷
حوادث
۱۵

دستگیری مردی که دختران جوان را می ربود

گروه حوادث: تبهکاری که با تهدید دختران آنان را می ربود و مورد آزار و اذیت قرار می داد، سرانجام به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما چندی قبل با شکایت چند دختر جوان که از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، تحقیقات پلیس آگاهی کرمانشاه برای دستگیری جوان متعرض آغاز شد. یکی از شاکیان که سوسن نام دارد به افسر نگهبان کلانتری 16 کرمانشاه گفت: روز حادثه از خیابان سرچشمه به سمت خانه مان در حال حرکت بودم. خیابان خلوت بود و به ندرت کسی از آنجا عبور می کرد. من به مسیرم ادامه دادم تا اینکه ناگهان مرد قوی هیکلی با موتور سیکلت راهم را سد کرد. او با نشان دادن یک قمه مرا تهدید و به زور سوار موتور سیکلتش کرد و به خانه یی در آن اطراف برد.

هر چه داد و فریاد کردم فایده یی نداشت و در نهایت او جلوی صورتم را با دستانش گرفت و چند قرص به من خوراند. پس از آن بیهوش شدم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم در خیابان هستم. مینا دختر دیگری که از سوی این جوان ربوده شده بود، گفت: متهم مرا به زور به خانه یی کشاند. با گریه و زاری به او التماس کردم تا کاری با من نداشته باشد اما او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. این دختر گفت فقط فهمیدم جوان متعرض امیر نام دارد.

در پی اظهارات مینا تلاش ها برای دستگیری متهم آغاز شد. در نخستین اقدام با توجه به مشخصاتی که این دختر در اختیار کار آگاهان قرار داد، تصویر فرضی متهم ترسیم شد. در ادامه ماموران با تطبیق تصویر به دست آمده با آرشیو تبهکاران سابقه دار موفق شدند به هویت وی پی ببرند و با انجام تحقیقات بیشتر محل اختفای امیر را شناسایی کنند و در نهایت در حالی که او سوار بر موتورسیکلتش قصد داشت از دست ماموران بگریزد به دام افتاد.

امیر پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و تجاوز به دختران جوان را پذیرفت. بنابراین گزارش هم اکنون تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد و متهم در بازداشت به سر می برد.