آرشیو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۶۴۴
استان ها
۳۲

دومین شهرک ریاضی کشور در مازندران به بهره برداری رسید

ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: دومین شهرک ریاضی کشور در دبستان شهید اکبری و عبادت آموزش و پرورش ناحیه یک ساری به بهره برداری رسید.

این شهرک در استان مازندران بعد از شهرک ریاضی مشهد مقدس دومین شهرک آموزش ریاضی کشور است که با حضور معاون برنامه ریزی استانداری مازندران و مسوولان آموزش و پرورش مازندران و شهرستان ساری به بهره برداری رسیده است. رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران در خصوص این طرح گفت: ملموس کردن مفاهیم ریاضی و هندسی، ایجاد فضای مناسب برای درس ریاضی، تدریس حجم برخی از مفاهیم ریاضی، آشنایی با اجسام هندسی به صورت سه بعدی، پرورش هوش سیال و پرورش تفکر منطقی برای دانش آموزان دوران ابتدایی از اهداف این بخش آموزشی است.

عبدالوحید فیاضی تصریح کرد: برای اجرای این طرح 360 متر زمین اختصاص یافته است که حدود 25میلیون تومان اعتبار نیز هزینه شده است. وی گفت: شهرک ریاضی برای دانش آموزان دوران ابتدایی در همه پایه ها در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران افزود: آموزش و بازدید از این شهرک برای تمام دانش آموزان شهرستان های مازندران نیز در نظر گرفته شده است و با هماهنگی، این امکان فراهم می شود.