آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
ورزش
۱۸

پاسخ صفایی فراهانی به سرمربی استقلال:

امیدوارم قلعه نویی قسم نخورده باشد

گروه ورزش: با گذشت 2 سال از جریان حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، این پرونده بار دیگر با حرفهایی که امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پاس زد، تکانی دوباره خورد.

«استقلال قربانی دعوای کمیته انتقالی و سازمان ورزش شد. به آن مکه ای که رفتم، قسم می خورم آن زمان هم ما لیست استقلال را به AFC ارسال کردیم، اما برخی جنگ های سیاسی در راس مدیریت آن زمان باعث بروز آن اتفاقات و حذف استقلال از آسیا شد.»

قلعه نویی در همدان اینها را به زبان آورد تا صفایی فراهانی که در آن زمان رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال بود، در مقام پاسخگویی برآید. او در گفتگو با سایت فوتبال ایران عنوان کرد: اصلابنا را بر این مساله بگذارید که کمیته انتقالی و سازمان ورزش با یکدیگر اختلافاتی هم داشتند، اما این اختلافات چه ربطی به استقلال دارد؟! یک باشگاه فهرست نفرات تیمش را به AFC نمی فرستد و حذف می شود، آن وقت پس از 2 سال می گویند اتفاقات سیاسی بوده است. آقایان چوب اشتباه خودشان را می خورند. من عادت ندارم به حرف های غیرعقلایی پاسخ بدهم، از این رو، هر وقت اظهارات آقایان در دایره منطق و عقلانیت قرار گرفت، آن وقت پاسخ شان را می دهم. اینها حرف های بی محتوایی است که امیدوارم آقای قلعه نویی بابت آن قسم نخورده باشد.