آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
ورزش
۱۸

شوت - گل

پرونده لیت بارسکی بسته شد

جام جم: پیر لیت بارسکی، سرمربی آلمانی تیم سایپا دیگر به ایران برنمی گردد و وظیفه فسخ قرارداد خود با این باشگاه را به 2 دستیار آلمانی اش سپرده است. او برای 8 بازی سایپا در لیگ و 2 بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا 200 میلیون تومان از مسوولان سایپا گرفته و درخواست کرده است 50 تای دیگر هم برایش بفرستند.

استقلال به یاری مهرداد می رود

فارس: به پیشنهاد امیر قلعه نویی استقلال در تعطیلی چند روزه لیگ 2 دیدار دوستانه با تیم های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی برگزار خواهد کرد. قرار است در صورت موافقت مدیرعامل های 3 باشگاه استقلال، ملوان و داماش عواید بلیت فروشی این دیدارها به مهرداد زهری، مهاجم پیشین تیم ملی اهدا شود.

با استعفای پیروانی مخالفت شد

ایسنا: جعفر جعفری، مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز از مخالفت هیات مدیره این باشگاه با استعفای غلامحسین پیروانی از سمت مربیگری خبر داد.

به گفته مدیرعامل مقاومت، اصغر اکبری، مربی سابق تیم مقاومت و تیم ملی جوانان برای تقویت کادر فنی، از این پس با پیروانی همکاری خواهد کرد.

قهرمان آسیا حذف شد

جام جم: دور برگشت نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیروز انجام شد تا فینالیست های امسال این دیدارها معرفی شوند. در دربی ژاپن اوراواردز، مدافع قهرمانی آسیا که سال پیش در رقابت های جام باشگاه های دنیا هم درخشیده بود با حساب 3 بر یک مغلوب گامبااوزاکا شد و از جام کنار رفت. همچنین تیم آدلایدیونایتد استرالیا با برتری در مجموع 2 دیدار مقابل کروفچی ازبکستان به عنوان دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.