آرشیو پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
صفحه آخر
۲۰
از دور - از نزدیک

انتظار 162 دلاری

آسوشیتدپرس: زنی در ایالت دالاس آمریکا 19 ساعت در بخش اورژانس بیمارستان منتظر بود بلکه دکتری پیدا شود و فکری برای پای شکسته او بکند. بالاخره بعد از این که به کلی ناامید شده بود و به شدت درد می کشید، در حالی که هیچ دکتری او را ویزیت نکرده بود، تصمیم گرفت به خانه اش برگردد، ولی پس از 2 هفته یک صورتحساب 162 دلاری از طرف بیمارستان به دستش رسید!

البته مسوول بیمارستان گفت که صورتحساب به این دلیل برای خانم پاشکسته فرستاده شده که یک پرستار وقت گذاشته و نشانه های شکستگی او را بررسی کرده است.

این خانم گفت من آیا بابت این که 19 ساعت در انتظار دکتر بودم و هیچ پزشکی هم مرا معاینه نکرده باید 162 دلار پرداخت کنم؟

چندی پیش در همین بیمارستان یک پیرمرد 58 ساله که ناراحتی قلبی داشت بعد از 15 ساعت بلاتکلیفی جان باخت.

سارکوزی به دنبال شکایت از یک ناشر

گاردین: نیکلای سارکوزی، رئیس جمهوری جنجالی فرانسه یک موسسه انتشاراتی فرانسوی را تهدید کرد اگر کتاب شرح حال طنزآمیز او را جمع آوری نکند، از آن شکایت خواهد کرد. ضمیمه این کتاب، عروسکی شبیه سارکوزی و سنجاق ها و سوزن هایی است که باید به عروسک فرو کنند.

تی یری هرتزوگ، وکیل سارکوزی به ناشر کتاب فوق نوشت: سارکوزی به من دستور داده به شما یادآوری کنم که صرف نظر از موقعیت و شهرت او، وی حقوق انحصاری درباره تصویر خود دارد.

ناشر کتاب عروسکی مشابه خانم سگولین رویال، رقیب سوسیالیست سارکوزی در آخرین انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را نیز منتشر کرده است.