آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
ایران
۱۵

چهارگوشه ایران

بیرجند - خبرنگار جام جم: مدیر گمرکات خراسان جنوبی اعلام کرد: در 6 ماهه اول سال جاری بالغ بر 64 هزار و 114 تن کالابه ارزش 76 میلیون و 268 هزار دلار از گمرکات استان به کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان و ترکیه صادر شد.

شیراز - خبرنگار جام جم: چهارمین جشن تقدیر از دانشجویان اهل قلم دانشگاه پیام نور همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) در شیراز برگزار می شود.

تبریز - خبرنگار جام جم: 7 محوطه تاریخی شهرستان میانه در آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی ثبت شد.

اهواز- خبرنگار جام جم: مجوز فعالیت 20 تشکل غیردولتی صادر شد و به طور رسمی فعالیت خود را در خوزستان آغاز کردند.

ارومیه - خبرنگار جام جم: بیش از 17 هزار و 720 تن انواع فرآورده های دامی از قرنطینه مرزی بازرگان به خارج از کشور ترانزیت شد.

مشهد - خبرنگار جام جم: مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: امسال 60 میلیارد ریال برای امور تربیتی و جوانان هزینه می شود. این اعتبار صرف امور پرورشی و تربیتی جوانان زیرپوشش کمیته می شود.

همدان - خبرنگار جام جم: برای سومین سال پیاپی یکی از فعالان برتر تولید و صادرات سفال و سرامیک استان به عنوان صادرکننده برتر این محصول به بازارهای جهانی در کشور معرفی شد و تندیس زرین صادرکننده نمونه دریافت کرد.

سنندج - خبرنگار جام جم: در راستای توجه به امر بازاریابی و احیای صنایع دستی کردستان در آینده ای نزدیک بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان مرزی مریوان راه اندازی می شود. رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: استان کردستان با دارا بودن سابقه تاریخی و بسیار کهن، نمونه های درخشانی از صنایع دستی تولید می کند.