آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
فرهنگ و هنر
۱۶

پایان جشنواره نمایش درمانی

جانبازان در تئاتر فجر روی صحنه می روند

گروه فرهنگ و هنر: برگزیدگان ششمین دوره جشنواره نمایش درمانی جانبازان اعصاب و روان بیمارستان سعادت آباد، در مراسمی در حوزه هنری معرفی شدند.

به گزارش مهر، در بخش تخصصی داوران لوح تقدیر، تندیس و هدیه جشنواره را به جانبازان ادریس بازدار، علی اصغر حسین طایفه، مسعود ذوالفقارزاده، جلال حیدری و مجید قندهاری نژاد اهدا کردند.

در بخش ویژه لوح تقدیر و هدیه به نمایش بیمارستانی به کارگردانی حامد زارعان و نمایش ایمایی (محیطی) به کارگردانی بهرام ریحانی اهدا شد. همچنین این دو اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر نیز معرفی شد.

هیات داوران از جانبازان حسین پندی، ابراهیم کرمی سهام، صباح شکوفیان، علیرضا جابری، عبدالله مختاری، ارسطو رمضانی، سیاوش پوراحمد و عبدالله خلیلی تقدیر به عمل آورد.

در بخش ویژه انقلاب اسلامی نیز لوح تقدیر، هدیه و تندیس جشنواره به نمایش های «جوینده یابنده» سامان خلیلیان از اهواز، «پایان غفلت» غریب منوچهری از پارس آباد، «زندگی کردن» محمدعلی صادق حسنی از لاهیجان، «آماده باش» از شهرستان بومهن استان تهران و نمایش «حراج» جواد رامرد از قوچان اهدا شد.

در این بخش نیز نمایش جوینده یابنده از استان خوزستان به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

همچنین برنامه ویژه مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نمایش درمانی جانبازان اعصاب و روان، تقدیر از قطب الدین صادقی و سیداحمد واعظی، 2 پیشکسوت عرصه تئاتر و روا ن پزشکی کشور بود.