آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۱
فرهنگ و هنر
۱۶

براده ها

عکس و پوستر رضوی

جام جم: همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در مشهد، نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر رضوی نیز با نمایش 70 عکس از 9 تا 16 آبان برپا می شود. همچنین در بخش پوستر نیز آثاری از حسین خسروجردی و حامد داوری زاده در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

مشاعره رضوی

جام جم: 300 نفر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره مشاعره رضوی ثبت نام کرده اند.به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع)، نصرالله شفیعی گفت: این جشنواره از 15 آبان ماه با داوری استاد میرجلال الدین کزازی، دکتر اسماعیل آذر و دکتر عبدالله رئیسی برگزار می شود و در نهایت 25 نفر به مرحله نهایی راه می یابند.

نمایش تمبر قاجار

فارس: تمبرها و پاکت های پستی قدیمی مرتبط با دوره قاجار از 7 تا 20 آبان در کاخ صاحبقرانیه به نمایش گذاشته می شود.

پوستر ستایش

جام جم: نخستین نمایشگاه پوستر جشنواره های 3 دهه بعد از انقلاب اسلامی از 19 تا 28 آذر همزمان با جشنواره ملی ستایش خوزستان برگزار می شود.

شرح شمس

جام جم: نشست هفتگی شهرکتاب با حضور کریم زمانی روز سه شنبه هفتم آبان برگزار می شود. این نشست به درآمدی بر شرح و تاویل غزلیات شمس اختصاص دارد.

کارنامه نویسندگان زن دفاع مقدس

مهر: محمدجواد جزینی، کارنامه نویسندگان زن دفاع مقدس را بزودی منتشر می کند. این نویسنده گفت: در کتاب «کارنامه نویسندگان زن دفاع مقدس» به آثار همه نویسندگان زن در حوزه های مختلف داستان، شعر، خاطره، زندگینامه، مقاله پژوهشی و... پرداخته شده است.این کتاب همه آثاری را دربر می گیرد که طی سال های 1359 تا 1385 به رشته تحریر درآمده اند.