آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
صفحه اول
۱

سعیدلو در آستانه سفر هیئت دولت به مازندران: سفرهای استانی کم کاریهای گذشته را برملاکرده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت پاسخگو و قانونمدار دقیقا در مسیری گام نهاده تا احیا کننده ارزش اصیل انقلابی و ولایتمداری باشد که این مهم، نیمه پنهان کم کاریهای گذشته را برملاکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور در آستانه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران گفت: دولت نهم در مسیر حرکت خود توانست گفتمان امام و انقلاب را در میدان عمل احیا نماید و ارزش های اصیل اسلامی را زنده کند. وی افزود: مردمسالاری دینی را بدون شک می توان در سیاست های راهبردی دولت مشاهده کرد که این همگرایی، پیوند و همدلی مردم و اعتماد عمومی را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نهم با تلاش پیوسته و مستمر به دنبال عمران و آبادانی کشور است، یادآور شد: سفرهای استانی هیئت دولت و تشکیل جلسات کابینه و کارگروه ها در استانها، بیانگر نگاه خدمت بر پایه عدالت است.

سعیدلو خاطر نشان کرد: دولت پاسخگو و قانون مدار دقیقا در مسیری گام نهاده تا احیا کننده ارزش اصیل انقلابی و ولایتمداری باشد که این مهم نیمه پنهان کم کاریهای گذشته را برملاکرده و همین ویژگی و پرکاری دولت، اسبابی برای آماج حملات مخالفان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال جامعه ایده آل و مطلوب است تا آرزوهای دیرینه بر زمین مانده اقشار مختلف مردم و اهداف متعالی نظام اسلامی محقق شود، اضافه کرد: دولتی که ماخذ تحولات و پاک دستی باشد پیوسته مورد حمله قرار می گیرد و امروز حملات از سوی دشمنان تابلودار نظام و دنباله های آنان در داخل کشور با هدف تخریب صورت می گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور اجرایی گفت: دولت در سفرهای استانی تاکنون صدها مصوبه را تصویب و عملیاتی کرده و به دلیل برخی جاماندگی های تاریخی، بخشی از مناطق همچنان با مطلوب ها فاصله دارند و سعی شبانه روزی دولت و مدیران فراهم کردن ایده آل ها است.