آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
سیاسی
۳

طلایی در گفتگوبا ایرنا: درحمایت از دولت تردید نداریم

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که در حمایت از دولت نهم تردیدی نداریم، تصریح کرد: باید از تخریب دولت پرهیز شود. مرتضی طلایی در گفتگو با ایرنا، همچنین خاطرنشان کرد که نشانه ولایت پذیر بودن، حمایت از دولت است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: جهت گیری های دولت در زمینه عدالت و احیای آرمان های انقلاب همان چیزی است که رهبرمعظم انقلاب، مطرح فرمودند.

وی تاکید کرد: عدالت محوری، احیا و بازسازی آرمان ها و شعارهای انقلاب مردم مداری و توجه به مردم از ویژگی های دولت نهم است و کسی نمی تواند آن را انکار کند. طلایی همچنین بابیان اینکه شهرداری نباید به “باشگاه سیاسی” تبدیل شود تصریح کرد: جایگاه شهردار تهران به عنوان یک کلانشهر می تواند این برآیند را در پی داشته باشد که شخص شهردار به حوزه قوه مجریه ورود کند بدون آنکه شورا یا شهردار بخواهند کار سیاسی انجام دهند. عضو شورای شهر تهران علت این امر را ارتباط مستقیم شهرداری پایتخت با زندگی مردم دانست و گفت: اشکالی ندارد که کسی با کار در بخش مدیریت شهری به قدرت سیاسی برسد و با عملکردها، کارآمدی خود را به مردم اثبات کند. طلایی در عین حال تصریح کرد: اما اینکه بخواهیم شورا و شهرداری را به باشگاه سیاسی تبدیل و از این طریق فرد مورد نظر را به قوه مجریه وارد کنیم، با کارکرد و وظایف آنها مغایرت دارد.