آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی،هنری

نمایشگاه «صلح برای همه» دربرگیرنده نقاشی های هنرمند خردسال امیر حسین کاظمی، 25 آبان در فرهنگسرای هنر افتتاح می شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری،این کودک 9 ساله، آثار جدید خود را با شعار «باشد که صلح جهان را فرابگیرد»، از ساعت 16 روز 25 آبان در گالری شماره 3 فرهنگسرای هنر (ارسباران) در معرض دید عموم خواهد گذاشت.

نگارخانه نقش فرهنگسرای طبیعت (اشراق) با هدف حمایت از هنرمندان بومی و محلی منطقه اقدام به برگزاری نمایشگاه طراحی تحت عنوان نیم نگاه از تاریخ 23 آبان ماه لغایت اول آذرماه نموده است.

همزمان با آغاز شانزدهمین دوره هفته کتاب و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، هفت کارگاه آموزشی در حوزه داستان در فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود.

فرهنگسرای ابن سینا با همکاری مرکز آفرینشهای ادبی و معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی سلسله نشستهای تخصصی ادبیات داستانی را از روز 21 تا 28 آبان ماه برگزار می کند.

نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا نمایشگاه تصویرسازی رویا بیژنی و قابهای همایون سپهری را تا روز 25 آبان ماه برگزار می کند.در این نمایشگاه 24اثر این هنرمندان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرهنگسرای پایداری اقدام به برگزاری سلسله جلسات شب شعری با عنوان”محفل نخل و خورشید” می نماید. این جلسات روزهای یکشنبه از ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات فرهنگسرای پایداری برگزار می گردد.

فرهنگسرای طبیعت همزمان با فرارسیدن روز جهانی دیابت و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی از تاریخ 20 لغایت 23آبان ماه نموده است.

عصرهای جمعه ساعت17:15 بر نامه “نقش اول” کاری جدید از گروه ایران و جامعه را به سر دبیری مهدی زری باف می شنوید. به گزارش روابط عمومی رادیو ایران این برنامه از سه قسمت هنری-فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تشکیل شده است.

همزمان با آغاز شانزدهمین دوره هفته کتاب و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، هفت کارگاه آموزشی در حوزه داستان در فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود. این بر نا مه ها از تاریخ 21 تا 28 آبان ماه هر روز از ساعت 16-18 زیر نظر استادان مجرب برگزار می گردد.

فرهنگسرای قرآن به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از اعضای پذیرفته شده در دانشگاه های کشور کتابخانه هدی تقدیر و تجلیل به عمل می آورد.