آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
شهرستان ها
۷

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خبر داد: اجرای عملیات 200 کیلومتر شبکه گذاری گاز در خرمشهر تا پایان امسال

اهواز - خبرنگار رسالت:

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: میزان فعالیت انجام شده در زمینه گاز استان در مدت 3 سال گذشته هشت برابر فعالیت های انجام شده در طول 37 سال گذشته است.

ناصر افشین در خصوص پیشبرد پروژه های گاز رسانی و در بازدید از شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار داشت: از مسئولان اجرایی خواستار همکاری و همگامی در پیشبرد اهداف پروژه های گاز رسانی هستیم.

وی با ارائه گزارش از فعالیت ها و عملکرد این شرکت در شهرستان آبادان و خرمشهر عنوان کرد: امیدواریم در خرمشهر بتوانیم تا پایان سال جاری عملیات 2000 کیلومتر شبکه گذاری را انجام دهیم و در سال آینده این شهرستان را به شهر سبز تبدیل کنیم.

افشین عنوان کرد: ساکنانی که علمک گاز درب منزلشان نصب می گردد می توانند در اسرع وقت نسبت به لوله کشی گاز اقدام کنند. پس از انجام لوله کشی، انشعاب گاز در مدت زمان 48ساعت انجام خواهد شد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه شهرستان خرمشهر اظهار داشت: مشکلات زیادی در خرمشهر وجود دارد که متاسفانه تا کنون به آنها رسیدگی نشده است.

وی تاکید کرد: در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری صورت گیرد و از ناظران پروژه ها خواسته شد تا کارها را به طور شایسته انجام دهند. همچنین با توجه به اینکه هزینه ها از بیت المال مسلمین صرف می شود بنابراین باید در هزینه ها دقت لازم صورت بگیرد.