آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
شهرستان ها
۷

رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی: روابط عمومی ها باید نوآورترینمراکز باشند

بناب-خبرنگاررسالت:

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در گردهمایی مسئولین روابط عمومی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ضمن تاکید بر نقش محوری روابط عمومی ها در تامین نیازهای سازمان ها گفت: امروزه روابط عمومی ها علاوه برزبان گویای آن مجموعه باید به عنوان مغز سازمان ها عنوان شوند.دکتر مهدی آقاپور افزود: یکی از وظایف بسیار مهم روابط عمومی ها در برنامه های توسعه، رساندن اطلاعات به تمامی بخش های جامعه است تا همه آن ها فرصت مداخله و مشارکت در توسعه را داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید نوآورترین افراد مراکز دانشگاهی باشند.

وی گفت: روابط عمومی توسعه محور باید نقش ایده پردازی، برقراری ارتباط و نقادی را بر عهده بگیرد و منعکس کننده خواست ها، نیازها و واکنش های بیرونی سازمان به داخل جامعه باشد و به عنصری توجیه کننده برای سازمان تبدیل نشود.

در این گردهمایی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیزضمن قدردانی از روابط عمومی هایی که در این گردهمایی شرکت کرده اند گفت: روابط عمومی ضمن همدلی با مسئولان در جهت حل مشکلات گام برداشته و خود را در اداره سازمان خود سهیم بدانند.

مجید قانعی افزود: جایگاه روابط عمومی های نوشتن پارچه و نصب پلاکارد نیست.

وی از تشکیل کمیته روابط عمومی استان با حضور مسئولین روابط عمومی مراکز و واحدهای تبریز، بناب، اهر، شبستر، میانه و هشترود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته از این پس تمامی برنامه های استانی و خط و مشی روابط عمومی پیام نور استان با همفکری این کمیته ترسیم خواهد شد.