آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
ورزش
۲۳

گوناگون

تکواندودرصربستان مدال درو کرد

تیم دانشگاهآزاد به مقام قهرمانی رقابتهای بین المللی دانشجویان صربستان رسید. به نقل از فدراسیون تکواندو، تیم دانشگاه آزاد که به نمایندگی از کشورمان در رقابتهای بین المللی دانشجویان صربستان شرکت کرده بود با کسب 6 نشان طلا،یک نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافت. در این رقابتها یونان در جایگاه دوم ایستاد و تیمآلمان در مکان سوم قرار گرفت.

امروز سرخ پوشان استارت می زنند

تمرینات تیم پرسپولیس بعد از دو روز تعطیلی زیر نظر افشین قطبی آغاز می شود. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز تعطیلی و استراحت ازامروزدور جدید تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه اکباتان زیر نظر افشین قطبی آغاز خواهند کرد.

واعظی به پیکان هم نمی رسد!

دروازه بان اول تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند مقابل پیکان بازی کند.

مهدی واعظی همچنان از ناحیه گردن با مشکل مواجه است. وی تمرینات خود را روزانه در دو نوبت زیر نظر پزشکان انجام می دهد. زرینه گفت: تلاش خود را برای بازگرداندن واعظی به میادین انجام می دهیم؛ اما احتمال بازی وی مقابل پیکان بسیار ضعیف است.

دیدار مسئولان پرسپولیس با علی آبادی

داریوش مصطفوی به همراه تنی چند از اعضای هیئت مدیره با محمد علی آبادی دیدار و گفتگوکرد. مصطفوی گزارشی از عملکرد ماه های اخیر باشگاه به رئیس سازمان تربیت بدنی ارائه داد و طرفین در مورد مسائل مالی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تمرین استقلال در آکادمی

تمرین استقلال در سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد.تمرین دیروز استقلال مربوط به کارهای بدنسازی و تمرینات تاکتیکی بود.در تمرین شش بازیکن استقلال غایب بودند که سه بازیکن در تمرین تیم ملی حضور دارند و یدالله اکبری، احمد خذیراوی و آرش برهانی با اجازه سرمربی تیم در تمرینات شرکت نکردند.