آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۶
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

دستگیری افاغنه غیرمجاز

اصفهان- خبرنگار کیهان: 138 افغانی غیرمجاز که در 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین پنهان و از مرزهای شرقی کشور وارد استان اصفهان شده بودند در اصفهان دستگیر شدند. در این رابطه 11 نفر از عوامل انتقال دهنده این افاغنه شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری فروشندگان مشروب

بناب- خبرنگار کیهان: دو نفر از ساکنان یکی از روستاهای بناب که در امر خرید و فروش مشروبات الکلی فعالیت می کردند توسط نیروی انتظامی این شهر دستگیر شدند. از این افراد 6190 بطری انواع مشروبات الکلی کشف شد. در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد.

تعطیلی 5 نانوایی

شیراز-ایرنا: پنج نانوایی متخلف در شیراز به دلیل فروش سهمیه آرد، کم فروشی، گرانفروشی، نداشتن کیفیت و عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی تعطیل شد.

سرقت مسلحانه از مغازه

بجنورد -خبرگزاری فارس: دو فرد مسلح با ورود به یکی از واحدهای صنفی در این شهر قصد زورگیری را داشتند که با مقاومت صاحب مغازه، وی را مورد هدف گلوله قرار داده و مجروح کردند.

در این زورگیری مسلحانه که در یکی از محلات مرکزی این شهر روی داد، افراد مسلح پس از سرقت سه میلیون ریال وجه نقد اقدام به فرار کردند.تلاش ماموران انتظامی بجنورد برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کشف خودرو مسروقه

بندرعباس- ایرنا: در اجرای طرح رزمایش رعد 6 مامور ان انتظامی شهرستان بستک، چهار دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.