آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۵۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

ضرورت نظارت بر اماکن تزریقاتی

خانواده نیاستی از تنکابن: می خواستیم از زحمات بی دریغ و دلسوزانه سروان شعبانی رئیس پاسگاه 2000 تنکابن که در جریان تصادف خانواده ام و سقوط آنها به دره از خودگذشتگی کردند، سپاسگزاری کنم.

شهبازی از نهاوند: از وزارت بهداشت درخواست دارم نسبت به سرکشی اماکن تزریقاتی اقدامی شایسته کند.

فریبرز شیخ حسنی از تنکابن: چند وقتی است شرکت مخابرات، در بزرگ ترین مرکز خرید این شهرستان، کابل کشی کرده و جالب است بدانید این مرکز با شرکت مخابرات آنها 150 متر فاصله دارد ولی مسوولان ذی صلاح نسبت به بهسازی این اوضاع بسیار بی تفاوت هستند.

نظری از تالش: سال 85 منزلم بر اثر توفان شدید تخریب شد. به هر ارگانی مراجعه می کنم پاسخ مناسبی نمی دهند، از طرفی ستاد مبارزه با حوادث غیرمترقبه استان گیلان می گوید، 6 سالی است بودجه دریافت نکرده است.

اکرامی پور از شاهرود: قرار بود خودروی تندر ال 90 خود را پس از 3 ماه با مبلغ 9 میلیون و 600 هزار تومان تحویل بگیرم، ولی پس از گذشت 23 ماه، این خودرو به قیمت 11 میلیون و اندی به من فروخته شد. چه کسی پاسخگوست؟

پرویز هوشیار از هشتگرد: اغلب اوقات در شهرستان هشتگرد بوی فاضلاب و اشیای سوخته اهالی منطقه را کلافه می کند. اکثر اهالی این منطقه از دود و دم تهران به این منطقه پناه آورده اند، ولی متاسفانه انگار اینجا هم خبری از هوای پاک نیست.