آرشیو دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۰۲
نگاه سوم
۳۲
تلویزیون

بزرگان نظام از خاطرات انقلابی شان می گویند

امسال به سیاق دو، سه سال گذشته تلویزیون قصد دارد در ایام دهه فجر برگ برنده ها و تصاویر ویژه مستندی رو کند که در سال های قبل از نمایش آن پرهیز می شد. برنامه گفت و گو محور «30 امین انقلاب» یکی از همین برنامه ها است. این برنامه شامل گفت و گو با چهره های برجسته انقلاب از جمله رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است که از 22 دی تا 22 بهمن به مناسبت 30 سالگی انقلاب روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه با طراحی و کارگردانی حمید آخوندی و تهیه کنندگی آخوندی و رضا جلالی برای شبکه یک مراحل ضبط را سپری می کند تا به مدت 30 شب از این شبکه پخش شود.

«30امین انقلاب» با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری مشاور مقام معظم رهبری، محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی، عزتشاهی و... گفت و گو کرده و هر یک از آنها خاطرات انقلابی خود را تعریف می کنند.

دکتر بهرام شبستری محقق و طراح پرسش های برنامه «30امین انقلاب» است. از دیگر عوامل این پروژه می توان به سعید فرامرزی و علی بختیان تصویربرداران، سعید فرامرزی صدابردار و فرشته طالب زاده مسوول هماهنگی و مدیر روابط عمومی اشاره کرد.