آرشیو یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۴۱۴۷
ایران زمین
۲۳

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی سمنان از اول اسفند

گروه «ایران زمین» - پیش فروش بلیت های نوروزی در سمنان از اول اسفند ماه آغاز می شود.

خسرو مداح رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه های استان سمنان بااعلام این خبر گفت: این بلیت ها در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به مردم عرضه می شود.

شهروندان استان سمنان می توانند در فرصتی مناسب با برنامه ریزی دقیق برای سفر خود و خانواده هایشان، به تهیه بلیت از شرکت های حمل و نقل مسافر اقدام کنند.

رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران قبل از سفر گفت: به منظور ارج نهادن به وقت مسافران، وب سایت شرکت های حمل و نقل مسافر استان سمنان با نشانی www.ssit.ir آماده سرویس دهی به شهروندان است. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت، شرکت مورد نظر را انتخاب و بلیت خود را دریافت کنند. وی همچنین اظهار داشت: طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی از 22 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در استان سمنان اجرا می شود. استان سمنان با دارا بودن 35 شرکت حمل و نقل و پنج پایانه حمل و نقل مسافر، سالانه بیش از 3 میلیون نفر مسافر را به سراسر کشور جا به جا می کند و بیش از 70 درصد ناوگان موجود استان سمنان اتوبوس ویژه است.