آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۲۵۲۲
ایران
۱۵

چهارشنبه سوری کم خطر؛ با ارتقای فرهنگ نشاط

تبریز - خبرنگار جام جم: دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمادگی کامل خود را از 25 اسفندماه تا 15 فروردین، به منظور رفاه حال مردم استان و خدمات رسانی به مسافران طی ایام نوروز در قالب اجرای یک طرح ویژه اعلام کرد.

صادق پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمار سوانح ناشی از رفتارهای مخاطره آمیز در چهارشنبه پایان سال گذشته را 65 نفر اعلام کرد و افزود: برای محدود کردن رفتارهایی که حوادث خطرناکی را در پی دارند، فعالیت های آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ نشاط و شادی در جامعه و نگرش صحیح به سنت چهارشنبه پایان سال و لزوم پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز پیگیری و انجام شده است.وی با اشاره به این که تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها در تمام اوقات شبانه در تمامی زمینه های بهداشتی و درمانی آماده ارائه خدمات هستند افزود: تمامی بخش های بیمارستان های دولتی و خصوصی به هیچ وجه در این ایام تعطیل نبوده و پاسخگوی مراجعه کنندگان می باشند.

حبیبی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این خصوص گفت: داروخانه های شبانه روزی در تمامی ایام فعال اند و مردم به منظور اطلاع از کمبود دارو یا امکانات دارویی می توانند 24 ساعته با تلفن 09646 تماس بگیرند.

وی درخصوص بیماران خاص گفت: تمامی داروخانه ها از جمله داروخانه هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیماران است.