آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۴۲
سیاسی
۲

کمی از سیاست

موانع اطراف قبرستان بقیع برچیده شد

ایرنا: دولت عربستان سعودی روز پنجشنبه در واکنش به اعتراض های مقام ها و زائران عمره گزار ایرانی و سایر شیعیان جهان اقدام به برچیدن موانع پلاستیکی اطراف قبور 4 امام بزرگوار جهان تشیع در قبرستان بقیع کرد.ماموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان در مدینه منوره دوشنبه هفته گذشته با هدف کنترل بیشتر زائران عمره گزار، به ایجاد چنین موانعی در اطراف این قبور نورانی در مدینه منوره اقدام کرده بودند.

موسوی: ولایت فقیه همیشه کشور را از کودتا ها نجات داده است

فارس: میرحسین موسوی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ولایت فقیه همواره جامعه ما را از کودتاها حفظ کرده و این قطعا عقیده سیاسی بنده است.وی در سخنانی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: بدون این اصل که همان ولایت فقیه است، قطعا به فرصت های این چنینی نمی رسیدیم.

خاتمی: نامزدها برای حضور حداکثری مردم فراخوان بدهند

مهر: سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق کشورمان در جلسه مجمع عمومی نمایندگان ادوار با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم خواستار آن شد که نامزدها برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراخوان بدهند.

کروبی: باید حرمت همدیگر را نگه داریم

فارس: مهدی کروبی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود مشخص بودن مرزبندی ها باید حرمت یکدیگر را نگه داریم.دبیرکل حزب اعتماد ملی در حاشیه نشست مجمع نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی درباره شعارهای انتخاباتی اش گفت: زمانی که تشخیص بدهم یک امر صحیح و درست است، آن را اجرا می کنم و این امر را همیشه بیان کرده ام.

بیانیه جمعیت ایثارگران در حمایت از نامزدی احمدی نژاد

ایرنا: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

میرحسین موسوی و کروبی مناظره می کنند

ایرنا: یدالله اسلامی در نشست نمایندگان ادوار مجلس با اشاره به این که این مجمع نیازمند است که طی مناظره و گفتگویی تکلیف جریان اصلاحات را مشخص کند، اظهار کرد: بزودی مناظره میرحسین موسوی و کروبی به همت این مجمع برگزار می شود.

احمد توکلی: کاندیداهای کنونی مورد حمایت من نیستند

مهر: احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد دولت سالار کشور در دوره نخست وزیری میرحسین موسوی و وجود برخی انحرافات و قانون شکنی ها در دولت نهم تاکید کرد که تا امروز هیچ یک از کاندیداها مورد حمایت وی نیستند.