آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۴۲
رسانه
۳

سینما 2009

راسل کرو در قاعده بازی

ایسنا: فیلم «قاعده بازی» با حضور هلن میرن و راسل کرو در لندن اکران شد. فیلم قاعده بازی به کارگردانی کوین مک دونالد براساس یک مجموعه سریالی محصول سال 2003 شبکه بی بی سی است که از دیروز در سینماهای انگلستان به نمایش درآمد. به گزارش رویترز، پیش از این قرار بود براد پیت نقش راسل کرو را به عنوان یک خبرنگار بازی کند.

رکوردشکنی فیلم «زمین»

فارس: جدول گیشه نمایش سینمای آمریکا، این هفته با روز زمین گره خورده است و فیلم «زمین» در این روز، رکوردشکنی کرد. در شرایطی که تحلیلگران اقتصادی سینما پیش بینی می کنند «وسوسه شده» صدر جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکا شود، مستند «زمین» در اولین روز نمایش خود همزمان با برپایی روز زمین، رکوردشکنی کرد.

«پایان ابدیت» آسیموف فیلم می شود

مهر: کوین مکدانلد برای ساخت یک فیلم سینمایی بر مبنای رمان پایان ابدیت نوشته آیزاک آسیموف، نویسنده سرشناس روسی تبار قرارداد امضا کرد. ورایتی اعلام کرد: رمان آینده گرایانه پایان ابدیت درباره یک طبقه حاکم است که اعضای آن می توانند در زمان دست ببرند و تاریخ را تغییر بدهند. این رمان افسانه ای علمی اولین بار سال 1955 منتشر شد. کوین مکدانلد این روزها فیلم تریلر «شرایط موجود» را با بازی راسل کرو و بن افلک روی پرده سینماها دارد.