آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۴۲
فرهنگ و هنر
۱۶
تماشاخصنه

تمدید اجرای 2 نمایش در تئاتر شهر

این هفته در حالی که قرار بود 2نمایش پشت کلانتری، کوچه اول، تیرچراغ برق و بخوان جای خود در مجموعه تئاترشهر را به 2نمایش جدید بدهند، اعلام شد که این نمایش ها تا 15 اردیبهشت همچنان به روی صحنه خواهند ماند.

تئاترشهر: این مجموعه فرهنگی همچنان میزبان 5 نمایشی است که از ابتدای سال جدید روی صحنه رفته اند. نمایش رویاهای خلیج فارس با کارگردانی امیر دژاکام ساعت 30/19 در سالن اصلی اجرا می شود و کشتی شیطان از آتیلاپسیانی هم ساعت 20 درتالار چهار سو روی صحنه می رود. جالب این جاست که در هر دوی این نمایش ها به زندگی مردم ساحل نشین و ساکن در جزایر ایرانی خلیج فارس پرداخته می شود.

از سوی دیگر در حالی که تالار سایه در ساعت30/18 میزبان نمایش بخوان نوشته و کار عاطفه تهرانی است، در تالار قشقایی نمایش پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق با کارگردانی فرشاد منظوفی نیا در ساعت 18 اجرا می شود.

کارگاه نمایش این مجموعه نیز این هفته میزبان نمایش علی بابا و چهل دزد بغداد با نویسندگی و کارگردانی جواد ذوالفقاری است که ساعت 30/18 روی صحنه می رود.

تالار مولوی: این سالن تا 12 اردیبهشت میزبان آثار جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهد بود که تماشای این نمایش ها برای عموم آزاد است.

خانه نمایش: خانه نمایش اداره تئاتر از فردا به مدت 10 شب میزبان نمایش خرگوش سفید با چشمان قرمز با کارگردانی امیر حسین نوروزی خواهد بود که ساعت30/18 اجرا می شود.

تماشاخصنه سنگلج: نمایش از پشت شیشه ها به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی مصطفی عبدالهی از دوشنبه این هفته هرشب در ساعت 30/19 در این تالار به روی صحنه خواهد رفت.

تئاتر پارس: این سالن واقع در لاله زار، شاهد به روی صحنه رفتن نمایش کمدی شوهر دلخواه من با کارگردانی عبدالرحمن قادری است.

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری: 2 تالار این مجموعه واقع در پارک لاله هم این هفته میزبان نمایش های جشنواره تئاتر دانشگاهی است.